Foto's uit het bericht van Vereniging voor de Jeugd ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 days ago

Vereniging voor de Jeugd
Help! We zoeken nog minimaal 25 hulpen om een spelletje te bemannen op Koningsdag! Zaterdag middag de 27ste. Lijkt het je leuk mee te helpen of weet je iemand die ons mee kan helpen? Meld je dan snel aan! Hopelijk krijgen we de planning snel rond. 👑🤴🔸 ... See MoreSee Less
View on Facebook

Vanaf 1907, Leven in Woldere

De Vereniging voor de Jeugd is opgericht in 1907. Het doel van de vereniging is activiteiten voor het gemeenschappelijke dorpsleven in het kerkdorp Waalre te organiseren, te begeleiden of te bevorderen.

Activiteiten voor jong & oud

De jaarlijks terugkerende activiteiten zijn : Koningsdag, Vliegerdag, Sinterklaas en het uitdelen van Paosmikken. Elke gelegenheid om een dorpsfestiviteit te organiseren wordt aangegrepen. Het samenbrengen van jong en oud staat voorop!

Ons Clubhuis

Al jarenlang is het ‘clubhuis’ gevestigd in de locatie aan de Oude Torenstraat 6,  Waalre. Die tegenwoordig de naam draagt “Restaurant de Oude Toren”